Heb je nog een vraag, opmerking of wil je een liefdesverklaring sturen aan één van onze medewerkers? (je bent niet de eerste 😉) Vul hieronder het contactformulier in. We zetten ons keihard in om dezelfde dag nog een reactie te geven. :-)
Je kunt ons ook mailen op klantenservice@wasstraatdewalvis.nl
Bellen kan ook. Bijvoorbeeld naar Johan Verschoor: 06-50290390.
Zoek ons op de kaart hieronder en kom naar onze wasstraat.
Wanneer je je e-mail adres wilt wijzigen voor de nieuwsbrief, kun je ons een email sturen met je naam, oude en nieuwe e-mail adres.
Wanneer je een abonnement afsluit bij Wasstraat de Walvis, wordt je auto herkend op basis van je kenteken. Je krijgt dus geen pasje. Deze krijg je wel wanneer je een waspas koopt.
Dat meen je niet! Dat is niet de bedoeling. Stuur ons even een e-mail op klantenservice@wasstraatdewalvis.nl met hierbij je ordernummer. Wij zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt.
Een actiebon kun je eenmalig gebruiken. Daarna verloopt die.
Nee hoor, je kunt bestellen wat je wilt.
Je abonnement bij Wasstraat de Walvis is per maand (30 dagen), kwartaal (90 dagen) of per jaar (360 dagen). Dit mag je zelf weten. Uiteraard is per jaar goedkoper :)
De openingstijden van Wasstraat de Walvis verschillen per locatie. Bekijk onze locatiepagina voor meer informatie.
Bij elke vestiging van wasstraat de Walvis kun je na je wasbeurt gratis stofzuigen, gebruikmaken van de mattenwasser en je auto met lucht reinigen. Daarnaast hebben enkele wasstraten ook een doggywash en wasboxen. Bekijk hiervoor onze locatiepagina.