Vraag het de walvis

Contact

Heb je nog een vraag, opmerking of wil je een liefdesverklaring sturen aan één van onze medewerkers? (je bent niet de eerste 😉)  Vul hieronder het contactformulier in. We zetten ons keihard in om dezelfde dag nog een reactie te geven. :-)
Je kunt ons ook mailen op klantenservice@wasstraatdewalvis.nl

Bellen kan ook. Bijvoorbeeld naar Marcel van Veen: 06-41366124 of naar Johan Verschoor: 06-50290390.

Bedankt! We hebben je bericht ontvangen!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

We zijn van de kaart

Waar ben je nou? We zien je graag in één van onze vestigingen.

Zoek ons op de kaart hieronder en kom naar onze wasstraat.

Veelgestelde vragen

Met antwoorden. Waar je blij van wordt!

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres voor de nieuwsbrief?

Wanneer je je e-mail adres wilt wijzigen voor de nieuwsbrief, kun je ons een email sturen met je naam, oude en nieuwe e-mail adres.

Krijg ik ook een fysiek pasje bij mijn abonnement?

Wanneer je een abonnement afsluit bij Wasstraat de Walvis, wordt je auto herkend op basis van je kenteken. Je krijgt dus geen pasje. Deze krijg je wel wanneer je een waspas koopt.

Ik heb mijn webshop order niet ontvangen!

Dat meen je niet! Dat is niet de bedoeling. Stuur ons even een e-mail op klantenservice@wasstraatdewalvis.nl met hierbij je ordernummer. Wij zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt.

Hoe vaak kan ik de QR-Actiebon gebruiken?

Een actiebon kun je eenmalig gebruiken. Daarna verloopt die.

Heb ik van alles nodig om in de webshop te kunnen bestellen?

Nee hoor, je kunt bestellen wat je wilt.

Hoe lang loopt mijn abonnement?

Je abonnement bij Wasstraat de Walvis is per maand (30 dagen), kwartaal (90 dagen) of per jaar (360 dagen). Dit mag je zelf weten. Uiteraard is per jaar goedkoper :)

Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden van Wasstraat de Walvis verschillen per locatie. Bekijk onze locatiepagina voor meer informatie.

Welke faciliteiten zijn beschikbaar bij de wasstraten? En waar?

Bij elke vestiging van wasstraat de Walvis kun je na je wasbeurt gratis stofzuigen, gebruikmaken van de mattenwasser en je auto met lucht reinigen. Daarnaast hebben enkele wasstraten ook een doggywash en wasboxen. Bekijk hiervoor onze locatiepagina.

Dit zeggen klanten zoals jij over ons contact!

Perfecte wasstraat, geweldig vriendelijke personeel, altijd bereid om hulp te bieden. Heel goed.
Arie

De WallVis-Journal

Wasstraat de Walvis staat nooit stil.

Naar The Wall Vis Journal

Nieuwsbrief

Korting, te gekke acties en walvisfeitjes. Daar zeg je toch geen nee tegen?