Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres voor de nieuwsbrief?

Vul eenvoudigweg je gegevens opnieuw in op de homepage. Je kunt je eventueel vanuit je oude e-mailbox uitschrijven met je oude e-mailadres.

Krijg ik ook een fysiek pasje bij mijn abonnement?

Standaard krijg je een digitaal pasje dat je vanaf je smartphone of tablet kunt laten zien, of je kunt het zelf uitprinten. Wil je dat wij je een fysiek pasje sturen, dat kan! De kosten bedragen eenmalig €2,50.

Ik heb mijn webshop order niet ontvangen!

De webshop verstuurt je order volautomatisch en direct naar je mailbox zodra deze betaald is. Kijk eerst even in de spam folder a.u.b.

Hoe vaak kan ik de QR-Actiebon gebruiken?

Dit staat op de bon! Open hem even vanuit je mail, dan kun je het zien.

Heb ik van alles nodig om in de webshop te kunnen bestellen?

Neen! Bij de Walvis heb je geen account of lastige dingen nodig. Je hebt alleen een e-mailadres nodig en je voornaam. Daarmee doe je eenvoudig je bestelling.

Hoe lang loopt mijn abonnement?

In de webshop kun je zelf de looptijd van je abonnement kiezen. Door het verschillende aantal dagen in de diverse maanden moeten we af en toe afronden, maar je krijgt in ieder geval zoveel dagen als je betaalt! Het kiezen van de looptijd doe je in stap 2 van het bestelproces.

Neem contact met ons op